Nájdite odpovede na vaše najčastejšie otázky spojené s nákupom na našom internetovom obchode.
|
|
|
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
|
Hneď ako sa Vaša objednávka objaví v systéme, začneme ju spracovávať. V okamihu, keď je Vaša objednávka pripravená na odoslanie, trvá doručenie tovaru štandardne 2 - 3 pracovné dni. Informáciu o zmene stavu Vašej objednávky Vám vždy zasielame e-mailom.
|
|
|
Akým spôsobom mi bude tovar doručený a koľko stojí poštovné?
|
Tovar zasielame prostredníctvom prepravných spoločností UPS, Slovenská Pošta a Zásielkovňa. Prípadne využívame možnosť odberov na výdajných miestach týchto spoločností.
Bližšie informácie ohľadom možnosti doručenia a kompletný cenník ponúkanej dopravy nájdete na stránke Cena poštovného.
|
|
|
Je možné si objednávku vyzdvihnúť aj osobne?
|
K odberu môžete využiť naše výdajné miesto v Českej Republike - Říčany na Praha - Smíchove, kde Vám zároveň ponúkame aj možnosť vyskúšať si objednaný tovar.
Viac o našich výdajných miestach nájde na stránke Naše predajne, kontakty.
|
|
|
Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?
Is it possible to send the goods abroad?
|
Tovar posielame po celej Európe, v prípade Českej republiky využite náš e-shop SKATE PRAHA, v prípade Poľska e-shop SKATE POĽSKA a v prípade Nemecka e-shop SKATE POINT. Pre zasielanie do ostatných krajín je potrebné nás najskôr kontaktovať, obratom Vaše poštovné vypočítame.
We are shipping all over Europe, in case of Czech Republic use our e-shop SKATE PRAHA, in case of Poland e-shop SKATE POLSKA and in case of Germany e-shop SKATE POINT. For shipping to other countries you need to contact us first, we will calculate your shipping costs immediately.
|
|
|
Máte skladom aj veľkosti, ktoré nie sú uvedené na e-shope?
|
Vo väčšine prípadov máme skladom len ten tovar, ktorý je uvedený na stránkach e-shopu. Môže sa ale stať, že tovar nie je na e-shope, pretože je na ceste od zákazníka k nám, prípadne práve prišiel a nahráva sa späť na e-shop. V takýchto prípadoch nás kontaktujte. Dostupnosť tovaru obratom preveríme.
|
|
|
Áno, internetové objednávky aj nákup v prípade osobného odberu je možné zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
|
|
|
Ponúkate nejaké extra zľavy alebo zľavové kódy?
|
Na našom e-shope prebiehajú počas celého roka rôzne zľavové akcie a sezónne výpredaje. Navyše po zaregistrovaní do VIP klubu získavate ako člen klubu automatickú EXTRA zľavu 3% na všetok už zľavnený tovar a rastúcu zľavu na nezľavnený tovar. Registrácia je jednoduchá a ZADARMO, viac informácií nájdete na stránke VIP.
|
Prišiel mi e-mail ohľadom expedície objednávky, ale odkaz na sledovanie zásielky je nefunkčný?
|
Všetko je v poriadku. Sledovanie zásielky je vždy aktualizované priebežne, prosíme teda o trpezlivosť, sledovací odkaz je funkčný, len nedošlo k aktualizácii zo strany dopravcu, ku ktorej čo nevidieť po expedičnom e-maile dôjde.
|
|
|
💡 Nenašli ste tu odpoveď na Vašu otázku? Neváhajte nás kontaktovať.
|
|
|
|