Nakupujete častejšie? Nakupujte výhodnejšie
|
Pripojte sa do nášho VIP programu a získajte exkluzívne výhody a rastúce zľavy na všetky produkty. Registrácia do programu je jednoduchá a úplne ZADARMO.
|
|
|
Na prvú objednávku v rámci VIP programu — EXTRA 3% zľava
Na všetok tovar, ktorý je v zľave 20% a viac — EXTRA 3% zľava
Na všetok tovar, ktorý je v zľave do 20% — špeciálne rastúce zľavy v rámci vášho VIP konta
|
|
|
Stav konta VIP účtu
0 - 111 €
|
|
Stav konta VIP účtuv
112 - 445 €
|
|
Stav konta VIP účtu
445 - 889 €
|
|
Stav konta VIP účtu
889 € a viac
|
|
|
Stav konta VIP účtu
0 - 111 €
|
|
|
Stav konta VIP účtuv
112 - 445 €
|
|
|
Stav konta VIP účtu
445 - 889 €
|
|
|
Stav konta VIP účtu
889 € a viac
|
|
|
💡 Ceny na e-shope sa automaticky prepočítavajú na ceny VIP po prihlásení do VIP účtu.
|
|
|
🚨 Prihlásenie do VIP účtu je nutné vykonať pred vložením produktov do košíka.
V opačnom postupe nedôjde k automatickému prepočítaniu ceny v rámci VIP.
|
|
|
Ako získam vlastný VIP účet?
|
Váš VIP účet si môžete vytvoriť cez formulár v hornej časti tejto stránky. Registrácia a všetko ostatné spojené s VIP účtom je úplne ZADARMO.
|
|
|
Čo sa počíta do hodnoty objednávky, za ktorú mi bude navýšený obrat v mojom VIP konte?
|
Do hodnoty sa počíta hodnota tovaru s DPH (v prípade e-shop objednávky i cena za dopravu).
|
|
|
Kedy sa prepíše objednávka do stavu môjho VIP konta?
|
Vaše nákupy sa do súčtu započítavajú po uplynutí 14 dní od doručenia tovaru. Do súčtu čiastok za nákup nie sú započítané nákupy tovaru, ktoré boli vrátené či stornované.
|
|
|
Prihlásil/a som sa, ale nikde nevidím svoje VIP zľavy, na ktoré mám v rámci VIP účtu nárok?
|
Ceny u všetkých produktov na e-shope sa automaticky prepočítajú po prihlásení do Vášho VIP účtu a Vaše VIP zľavy sa zobrazia pri každom produkte. Teda v momente, keď vidíte, že ste úspešne prihlásený, je celý e-shop v rámci Vášho VIP účtu už prepočítaný a tovar zľavnený v rámci Vašej zľavovej kategórie.
|
|
|
Som si istý/á, že zľavy nie sú prepočítané správne, čo mám robiť?
|
Môže ísť o technickú chybu na našej strane, v tomto prípade nás bezodkladne kontaktujte.
|
|
|
Už som sa registroval/a, ale systém píše, že moje heslo či email je neplatný?
|
Pomocou odkazu v hornej časti prihlásenia je možné zaslať zabudnuté heslo. V prípade, že ani táto forma nepomôže k úspešnému prihlásení do Vášho účtu, kontaktujte nás.
|
|
|
Zostane mi nákup započítaný, keď budem tovar reklamovať?
|
Áno, nákupy, ktoré sú neskôr reklamované, zostanú započítané. Z obratu sa len automaticky mažú nákupy vrátené či stornované.
|
|
|
|